Misyon Vizyon
VOIP Çözümleri GSM Altyapı
İntershop İntercall İnterswitch
Pozisyonlar Başvuru
Bize Ulaşın E-mail








intercall komple bir calling card platformu çözümüdür. Intercall bileşenleri abonenin görüşmesinin fiyatlandırılmasını aboneye e-posta yolu ile bilgi gönderilmesini, internetten görüşme detaylarını ve kredi durumunu görüntülenmesini, ivr yardımı ile abonenin görüşmesini yönlendirilmesini sağlayan bir çözüm platformudur.
intercall Genel Bileşenleri
web server : Abonenin internetten tüm görüşme detaylarını, o ana kadar yüklenen ve kalan kredisini görmesini sağlar.

mail server : Aboneye web ten her türlü fatura ve pin iletimi buradan yapılır.

Radius Server: Abonenin yetkilendirildiği ,görüşmesinin engellendiği veya yapılmasının sağladığı birimdir.

Database: Tüm verilerin tutulduğu database. Intercall üzerinde PostgreSQL veritabanı kullanılır.

IVR: Abonelere görüşme esnasında kalan kontör miktarını, görüşme süresini bildiren istenildiğinde farklı işlemler içinde programlanabilen sesli yanıt sistemi.

Operatör arayüzü : Windows tabanlı arayüz, konsol . Operatör tüm plaformu buradan yönetir. Müşteri hesapları , fiyat bilgileri, işlemler bu arayüz ile yapılır.



intercall Özellikleri
1- ABONE YETKİLENDİRME TÜRLERİ (AUTHENTICATIONS)
A-PIN Numarası İle;
Abone 0 800 lü veya şehir içi Pbx servis numarasını arar , sesli yanıt sistemi (IVR) müşterinin PIN numarasını girmesini ister. Sonrasında abonenin arayacağı numarayı girmesini ister.Abone bunları gerçekleştirdikten sonra sesli yanıt sitemi abonenin kalan kredisi ile aradığı ülke ile ne kadar görüşme yapabileceğini söyler ve görüşmeyi bağlar
B-Caller ID İle;
Abone sisteme tanımlanan telefon numaralarından servis numarasını arar ve birinci çalmadan sonra abone tekrar çeviri sesi duyar bu sefer direkt olarak arayacağı ülke numarasını çevirir ve görüşmesini yapar
C-Hem Caller ID Hem De PIN Numarası İle

2- ABONELİK HESAP TÜRLERİ (ACCOUNTS)
A-Otomatik Oluşturulan Hesaplar:
Toplu kart oluşturma işlemidir. Oluşturulacak kart sayısı, tutarı, tarife tipine göre n adet hesap üretir.
B-Manuel Olarak Oluşturulan Hesaplar:
a-Bireysel Hesaplar : Bir hesaba bir adet PIN numarası verilir, sınırsız Caller ID verilir.
b-Kurumsal Hesaplar : Bir kurumsal hesaba dilediği kadar PIN numarası verilir, dilediği kadar Caller ID verilir.

3- SATICI HESAPLARI (RESELLERS)
Ana bir satıcı hesabı altında yeni hesaplar açılabilecek ve bu hesapların hareketleri direkt olarak Ana satıcı hesabından takip edilebilecektir . Bu hesap altındaki hesaplarda oluşan hareketler direkt olarak Ana satıcı hesabından izlenebilecektir. Ana satıcının müşterilerine farklı fiyatla verilebilinir.
4- ARA YÜZ
A-Windows tabanlı kullanıcı ara yüzü (remote software)
B-Web tabanlı abone ara yüzü

5- TARİFELER (RATES)
Sınırsız tarife oluşturabilme , bu tarifelere yeni prefixler ekleyebilme , silebilme, fiyat belirleme, fiyat değiştirebilme, toplu fiyat değiştirebilme . tarifeye interval değerleri atayabilme , değiştirme .

6- RAPORLAR
Yönetici raporları
a- Belirtilen tarihler arası trafik, ve trafikten elde edilen kar durumu
b- Belirtilen tarihler arası trafik, ve trafiğin başarısı (ASR)
c- Satıcı ve müşteri temsilcisi bazında detaylı raporlama,
Satıcı raporları
a- Satıcının günlük,haftalık, aylık veya belirtilen gün aralıklarındaki satış miktarı,elde edilen gelir, başarısı
b- Satıcının cari hareketleri ,ödemeleri,bakiye bilgileri

Öne Çıkan Özellikleri
A- Sihirbaz (wizard) şeklinde hızlı, kolay ve hatasız yeni abone oluşturmaya yarayan Yeni Abone Sihirbazı
B- Belirtilen numaranın hangi prefix olduğunu , fiyatını ve interval değerlerini görüntüleyen ara yüz
C- Belirli bir tarifenin tamamında toplu fiyat değişikliği yapmaya yarayan sihirbaz
D- Abonelere e-mail yolu ile ulaşabilmeyi sağlayan altyapı
E- Kullanıcılara (operatörlere – programı kullanan kişilere ) haklar tanıyan ve onları belli işlemleri yapıp yapmamakta sınırlayan Windows ara yüzü
F- Abone bazında Görüşme Detayları oluşturma
G- Abone bazında Ödeme ve Kredi bilgileri oluşturma
H- Abonelik hesabı bazında geçmişe dönük işlemlerin listelenmesi (hesap üzerinde geçmişte ne tür işlemler yapıldığı bilgisi)
I- Anlık görüşmeler ve başarısız görüşmeler ve sebepleri
J- Web ara yüzünden görüşme detayları, abone bilgileri görüntülenmesi
K- PIN ve güvenlik kodu, kullanıcı adı, kullanıcı şifresi değiştirebilme imkanı
L- Tamamıyla Türkçe yardım ve destek
M- Türkiye Saat dilimine göre destek (support)
N- Güçlü PostgreSQL veritabanı
O- Voip sektöründe kabul görmüş Cisco, Quintum ,Vocaltec anolog ve PRI gatewaylerle tam uyumlu
P- Türkçe IVR




 
C o p y r i g h t ©  2 0 0 4 ,   t ü m   h a k l a r ı   s a k l ı d ı r